13 Ocak 2010 Çarşamba

İnci modu mal adam sözlük yönetimine rest çekti

"arkadaşlar moderatörler sözlüğe yazar olmuş ve sonradan sozlukspot tarafından moderatör yapılmış kişilerdir. kim nerenindir bilemezler, en azından ben bilmiyorum. ekşi ve uludağ sözlükte hesaplarım vardı benim, ancak bu sabah bir kalktım uludağ sözlük üyeliğimiz kapanmış, çok sikimde değil o ibneler zaten, sonra baktım ekşi duruyor. uludağ niye böyle yapmış bi sikim anlamadım. sonra olanı biteni duyunca didim yoksa. vay anasını didim. ekşi hesabımız var amına koyuyoruz, uludağ hesabımız vardı bu sabaha kadar onlarıda sikiyorduk, ama ulu alınmış herhalde, ne bokuma sildiklerini bilemiyorum zaten. ancak şu açıklanmalıdır burası uludağ'ın ise siktir olup giderim."

http://inci.sozlukspot.com/w/mal-moderatör/

adresinden okuyabileceğiniz üzere, mal adam son yaşanan gelişmelere binaen, tepkisini sert bir biçimde koydu.

2 yorum:

  1. yeni site www.incisozluk.biz siyaset haric hersey serbest yazar ucurma fln. da yok reklam da almiyoruz.

    YanıtlaSil
  2. zall ve inci birebir aynı eleman değil. sozlukspot'un ünü zeykur sözlük'e dayanır. zeykur derken 2009'daki zeykurdan bahsediyorum. ekşi'deki zeykur valekov ekşi'de çaylak olunca gelip burayı açıyor bi sözlük. sözlük ekşi sözlük'ün 2000'li yılların başındaki halini alıyor, makara falan gırla. tek fark var, format denen bişi yok. zamanla zeykur sözlük tehlikeli olmaya başlıyor ve zeykur sözlük'ü kapama kararı alıyor. dava falan işte. bunun için zall'a diyor işte sözlükspot'tan kaldır bu sözlüğü bu da kıvırıyor kem küm falan. en son zeykur sözlük, inci sözlük'e yönlendiriliyor ve bu oluşum başlıyor. inci kimdir bilemem. belki sözlükspot'ta sözlük açmıştı, başına talih kuşu kondu (ki bu çok masumca bi düşünce) belki de zeykur sözlük kapandıktan sonra zall'ın getirdiği bi piyon.

    YanıtlaSil